Trustpilot

4.5 / 5

Pricerunner

Chatta med oss

vardagar Kl 08:00 - 16:00

KONTAKTA

kundtjänst

Gratis frakt

över 625 kr

Bra priser
Snabba leveranser
öppet köp 14 dGR
Nöjda kunder
Eget lager

Svar på förekommande frågor.

Min leverans har inte dykt upp?​

Om din leverans inte har levererats ska du kontakta vår kundtjänst. Antingen via chattbubblan ner till höger eller via kontaktformuläret.

Jag har fått faktura, men inga varor ?

Om det har skickats ut en faktura betyder det att varor har lämnat vårt lager. Vi skickar inga fakturor förens varor är skickade från vårt lager. Skulle det behövas flyttas fram förfallodatum eller dylikt gör du det enklas med att kontakta oss. Kom ihåg ditt ordernummer vid kontakt för snabbare hantering!

Min leverans har skadats i transporten, hur gör jag ?

Om en vara har skadats i transporten vilket kan hända är det viktigt att detta rapporteras till oss på kundtjänst inom 5 arbetsdagar. Vid kontakt är det viktigt att dokumentera skador med hjälp av bilder och beskrivning. Det är ett måste för att en reklamation ska bli giltig.

Det står beställningvara, vad betyder det?

Om en produkt har status “beställningsvara” betyder det att varan inte finns på vårt lager. Varor med den statusen tillverkas på beställning vilket också betyder att leveranstiden kan bli något längre än vid lagervaror. Vanligtvis levereras beställningsvaror inom 5-10 vardagar.

Har du frågor kring en produkt? Tveka inte att kontakta oss.

Har ni fri frakt ?

Ja! Vi har fri frakt på beställningar över 625 kr (beställningar under debiteras med en fraktkostnad på 79 kr). Hos oss handlar du som kund tryggt och säkert utan dolda avgifter eller dylikt.

Jag kan inte hitta något telefonnummer till er?

När det kommer till telefon så är det på gång. Vi räknar med att kunna erbjuda telefonsupport hösten 2022. 

Våra kunder säger