Vid en retur ska man alltid kontakta vår kundtjänst för mer information, antingen via kontaktformuläret eller via vår chatt.
Om man vill ändra eller avbryta en beställning, är det viktigt att kontakta vår kundtjänst inom en snar framtid efter beställlningstillfället.
Tyvärr händer det ibland att varan/varorna blir skadade i transporten, för att vi skall kunna godkänna en transportskada måste du anmäla det så snart som möjligt och senast 5 dagar från mottagandet. Du anmäler transportskadan enkelt via vårt kontaktformulär eller chatt.
Vi rekommenderar dig att kontakta hantverkaren när varan/varorna har erhållits och blivit kontrollerade.
Vi levererar stora om små varor till hela Sverige.
Skulle det uppkomma att vi inte har just artikeln ni söker? Kontakta oss så vi hjälper med det.
Vi har stort sortiment både i och utanför webbutiken med hjälp av våra leverantörer!
Om du har valt att betala med Klarna men du har fått en faktura innan varor har levererats, kontakta kundtjänst så flyttar vi fram förfallodatum och börjar undersöka vart din beställning tagit vägen.
Vi erbjuder just nu Klarna. Swishbetalning kommer erbjudas inom snar framtid.
Vid varje beställning på Bygglager.se debiteras en expeditionsavgift på 95 kr oberoende av antal beställda varor eller dess storlek. Expeditionsavgiften täcker kostnader för hantering och emballage.
Bygglager.se vill att det ska vara transparant och enkelt för dig som kund! Istället för att dölja frakter och avgifter på våra produktpriser tar vi istället ut en expeditionsavgift per order.
Expeditionsavgiften är alltid densamma oavsett vikt, storlek eller hur många varor som ska skickas.
En återbetalning kan ta upp till 14 dagar efter det att vår kundtjänst har godkänt en retur. Pengar återbetalas på samma sätt som vi köp tillfället.
Bygglager.se har ingen fraktkostnad. Vi vill att det ska vara transparant och enkelt för dig som kund! Istället för att dölja frakter och avgifter på våra produktpriser tar vi istället ut en expeditionsavgift per order.
Expeditionsavgiften är alltid densamma oavsett vikt, storlek eller hur många varor som ska skickas.
Vid beställningar hos oss kommer kunden alltid att få ta del av ett sändningsnummer när deras vara/varor har lämnat lagret. Leveransbekräftelsen skickas ut till den angivna mailet som används vid beställningen.
Du även använda följande applikationer för att följa din leverans.
Vid beställning är det viktigt att ange rätt telefonnummer (mobilnummer) för det ska fungera.
Postnord: https://www.postnord.se/online-verktyg/verktyg/appar/postnord-app
Mina paket: https://www.unifaun.com/sv/minapaket/
Vid hemleverans ska man alltid skriva under att man har mottagit försändelsen.
Våra leveranser sköts av Postnord och Schenker. Stora varor som tex toalettstolar levereras som hemleverans och små paket levereras via närmaste ombud.
Om den uppskattade leveranstiden har passerat ska man kontakta vår kundtjänst direkt, antingen via vår chatt eller kontaktformuläret. Vid kontakt ange alltid ordernumret för snabbare hantering.
© 2022 Bygglager.se | GG Carat
Webbproduktion av Klemets Zackrisson Reklambyrå
En byggvaruhandel när du fått byggkraft.
Bra priser — Stort Utbud — Snabba leveranser